Automatyzacja pracy
Urządzenia wielofunkcyjne wyposażone w nowoczesne aplikacje pomagają usprawnić codzienną pracę w biurze.
Choć dokumenty drukowane wciąż dominują nad elektronicznymi, to polskie firmy zaczynają doceniać nowoczesne rozwiązania. Z badania przeprowadzonego na zlecenie Konica Minolta i wykonanego w roku 2011 przez firmę doradczą KPMG wynika, że aż 62% przedsiębiorców posiada elektroniczny system obiegu dokumentów. Choć tylko co piąta firma wprowadziła go kompleksowo, a większość dokumentów ma formę elektroniczną tylko w 7% przedsiębiorstw stawia na digitalizowanie materiałów biurowych. Wiele firm, w których występuje duża ilość dokumentów, takich jak banki, kancelarie prawne, urzędy państwowe i samorządowe, służba zdrowia czy transport, szuka skutecznego sposobu na łatwe przesyłanie dokumentów cyfrowych i usprawnienie ich obiegu. Urządzenia wielofunkcyjne posiadają w standardowym wyposażeniu skanery, dzięki którym można szybko zamienić dokument papierowy na elektroniczny. Zamiana dokumentu drukowanego na plik elektroniczny to jednak dopiero początek jego drogi w biurze. Nowoczesne rozwiązania zainstalowane w urządzeniach wielofunkcyjnych pozwalają na znaczne obniżenie kosztów druku i szybkie usprawnienie zarządzania obiegiem dokumentów. Aplikacja SmartScan Konica Minolta umożliwia szybką zamianę dokumentów papierowych m.in. na pliki przeszukiwane PDF Pozwala to na szybsze wyszukiwanie potrzebnych informacji. Urządzenie wyposażone w SmartScan w ciągu pięćdziesięciu sekund potrafi przetworzyć aż dziesięć stron dokumentów Aplikacja bEST Personal Scan Konica Minolta pozwala z kolei na wygodne przesyłanie zeskanownych materiałów bezpośrednio do miejsc przeznaczenia np. na adres mailowy lub do katalogów zdefiniowanych w Active Directory. Cała operacja wymaga tylko kilku kliknięć palcem, bez potrzeby ręcznego wprowadzania danych, gdyż znajdują się one w pamięci urządzenia. Rozwiązanie jest bardzo łatwe w obsłudze. Pozwala na znaczną oszczędność czasu i zmniejszenie liczby pomyłek. - Aplikacja znacznie poprawia bezpieczeństwo przesyłu danych, co jest bardzo ważne we wszystkich instytucjach finansowych. Pozwala na przykład na zablokowanie możliwości wysyłania przez pracowników skanów poza sieć firmową i umożliwia pracę w bezpiecznym środowisku druku – mówi Kamil Rejent, Kierownik ds. Produktów Biurowych (MFP Product Manager) w Konica Minolta Business Solutions Polska. Kolejnym rozwiązaniem znacznie ułatwiającym pracę w każdym biurze jest bEST Personal Copy. Aplikacja umożliwia kopiowanie dokumentów z jednego urządzenia na drugie. Dzięki temu dokumenty kolorowe mogą zostać zeskanowane w urządzeniu monochromatycznym wyposażonym w opcję do skanowania w kolorze, a następnie wydrukowane na urządzeniu przeznaczonym do druku kolorowego. Pozwala to na lepsze wykorzystanie posiadanej infrastruktury bez konieczności inwestowania w dodatkowy sprzęt. Dostępne aplikacje znacznie zwiększają możliwości urządzeń wielofunkcyjnych i ich wydajność. Pozwalają na oszczędność czasu pracowników, obniżenie kosztów w firmie i co najważniejsze nie wymagają zakupu dodatkowego sprzętu.
Urządzenia wielofunkcyjne wyposażone
w nowoczesne aplikacje pomagają usprawnić codzienną pracę biurze
i zwalniają pracowników z wykonywania wielu czasochłonnych
czynności. Czasami drobne, wydawałoby się zmiany, pozwalają na
zwiększenie efektywności pracy.
Choć dokumenty drukowane wciąż
dominują nad elektronicznymi, to polskie firmy zaczynają doceniać
nowoczesne rozwiązania. Z badania przeprowadzonego na zlecenie
Konica Minolta i wykonanego w roku 2011 przez firmę doradczą KPMG
wynika, że aż 62% przedsiębiorców posiada elektroniczny system
obiegu dokumentów.
Choć tylko co piąta firma wprowadziła go
kompleksowo, a większość dokumentów ma formę elektroniczną
tylko w 7% przedsiębiorstw stawia na digitalizowanie materiałów
biurowych. Wiele firm, w których występuje duża ilość
dokumentów, takich jak banki, kancelarie prawne, urzędy
państwowe i samorządowe, służba zdrowia czy transport, szuka
skutecznego sposobu na łatwe przesyłanie dokumentów cyfrowych i
usprawnienie ich obiegu. Urządzenia wielofunkcyjne posiadają w
standardowym wyposażeniu skanery, dzięki którym można szybko
zamienić dokument papierowy na elektroniczny. Zamiana dokumentu
drukowanego na plik elektroniczny to jednak dopiero początek jego
drogi w biurze. Nowoczesne rozwiązania zainstalowane w
urządzeniach wielofunkcyjnych pozwalają na znaczne obniżenie
kosztów druku i szybkie usprawnienie zarządzania obiegiem
dokumentów. Aplikacja SmartScan Konica Minolta umożliwia
szybką zamianę dokumentów papierowych m.in. na pliki przeszukiwane
PDF Pozwala to na szybsze wyszukiwanie potrzebnych informacji.
Urządzenie wyposażone w SmartScan w ciągu pięćdziesięciu sekund
potrafi przetworzyć aż dziesięć stron dokumentów Aplikacja bEST
Personal Scan Konica Minolta pozwala z kolei na wygodne przesyłanie
zeskanownych materiałów bezpośrednio do miejsc przeznaczenia
np. na adres mailowy lub do katalogów zdefiniowanych w Active
Directory.
Cała operacja wymaga tylko kilku kliknięć palcem,
bez potrzeby ręcznego wprowadzania danych, gdyż znajdują się one
w pamięci urządzenia. Rozwiązanie jest bardzo łatwe w obsłudze.
Pozwala na znaczną oszczędność czasu i zmniejszenie liczby
pomyłek. - Aplikacja znacznie poprawia bezpieczeństwo przesyłu
danych, co jest bardzo ważne we wszystkich instytucjach
finansowych. Pozwala na przykład na zablokowanie
możliwości wysyłania przez pracowników skanów poza sieć firmową
i umożliwia pracę w bezpiecznym środowisku druku – mówi Kamil
Rejent, Kierownik ds. Produktów Biurowych (MFP Product
Manager) w Konica Minolta Business Solutions Polska.
Kolejnym
rozwiązaniem znacznie ułatwiającym pracę w każdym biurze jest
bEST Personal Copy. Aplikacja umożliwia kopiowanie dokumentów z
jednego urządzenia na drugie. Dzięki temu dokumenty kolorowe mogą
zostać zeskanowane w urządzeniu monochromatycznym wyposażonym w
opcję do skanowania w kolorze, a następnie wydrukowane na
urządzeniu przeznaczonym do druku kolorowego. Pozwala to na
lepsze wykorzystanie posiadanej infrastruktury bez konieczności
inwestowania w dodatkowy sprzęt. Dostępne aplikacje znacznie
zwiększają możliwości urządzeń wielofunkcyjnych i ich
wydajność. Pozwalają na oszczędność czasu pracowników,
obniżenie kosztów w firmie i co najważniejsze nie wymagają zakupu
dodatkowego sprzętu.