Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/kmapps/ftp/dlabiznesu/modules/database/classes/kohana/database/mysql.php on line 59
Automatyzacja pracy - urządzenia wielofunkcyjne | Słowem eksperta | Dla Biznesu - efektywne rozwiązania dla firm

Automatyzacja pracy

Urządzenia wielofunkcyjne wyposażone w nowoczesne aplikacje pomagają usprawnić codzienną pracę w biurze.

Choć dokumenty drukowane wciąż dominują nad elektronicznymi, to polskie firmy zaczynają doceniać nowoczesne rozwiązania. Z badania przeprowadzonego na zlecenie Konica Minolta i wykonanego w roku 2011 przez firmę doradczą KPMG wynika, że aż 62% przedsiębiorców posiada elektroniczny system obiegu dokumentów. Choć tylko co piąta firma wprowadziła go kompleksowo, a większość dokumentów ma formę elektroniczną tylko w 7% przedsiębiorstw stawia na digitalizowanie materiałów biurowych. Wiele firm, w których występuje duża ilość dokumentów, takich jak banki, kancelarie prawne, urzędy państwowe i samorządowe, służba zdrowia czy transport, szuka skutecznego sposobu na łatwe przesyłanie dokumentów cyfrowych i usprawnienie ich obiegu. Urządzenia wielofunkcyjne posiadają w standardowym wyposażeniu skanery, dzięki którym można szybko zamienić dokument papierowy na elektroniczny. Zamiana dokumentu drukowanego na plik elektroniczny to jednak dopiero początek jego drogi w biurze. Nowoczesne rozwiązania zainstalowane w urządzeniach wielofunkcyjnych pozwalają na znaczne obniżenie kosztów druku i szybkie usprawnienie zarządzania obiegiem dokumentów. Aplikacja SmartScan Konica Minolta umożliwia szybką zamianę dokumentów papierowych m.in. na pliki przeszukiwane PDF Pozwala to na szybsze wyszukiwanie potrzebnych informacji. Urządzenie wyposażone w SmartScan w ciągu pięćdziesięciu sekund potrafi przetworzyć aż dziesięć stron dokumentów Aplikacja bEST Personal Scan Konica Minolta pozwala z kolei na wygodne przesyłanie zeskanownych materiałów bezpośrednio do miejsc przeznaczenia np. na adres mailowy lub do katalogów zdefiniowanych w Active Directory. Cała operacja wymaga tylko kilku kliknięć palcem, bez potrzeby ręcznego wprowadzania danych, gdyż znajdują się one w pamięci urządzenia. Rozwiązanie jest bardzo łatwe w obsłudze. Pozwala na znaczną oszczędność czasu i zmniejszenie liczby pomyłek. - Aplikacja znacznie poprawia bezpieczeństwo przesyłu danych, co jest bardzo ważne we wszystkich instytucjach finansowych. Pozwala na przykład na zablokowanie możliwości wysyłania przez pracowników skanów poza sieć firmową i umożliwia pracę w bezpiecznym środowisku druku – mówi Kamil Rejent, Kierownik ds. Produktów Biurowych (MFP Product Manager) w Konica Minolta Business Solutions Polska. Kolejnym rozwiązaniem znacznie ułatwiającym pracę w każdym biurze jest bEST Personal Copy. Aplikacja umożliwia kopiowanie dokumentów z jednego urządzenia na drugie. Dzięki temu dokumenty kolorowe mogą zostać zeskanowane w urządzeniu monochromatycznym wyposażonym w opcję do skanowania w kolorze, a następnie wydrukowane na urządzeniu przeznaczonym do druku kolorowego. Pozwala to na lepsze wykorzystanie posiadanej infrastruktury bez konieczności inwestowania w dodatkowy sprzęt. Dostępne aplikacje znacznie zwiększają możliwości urządzeń wielofunkcyjnych i ich wydajność. Pozwalają na oszczędność czasu pracowników, obniżenie kosztów w firmie i co najważniejsze nie wymagają zakupu dodatkowego sprzętu.

Urządzenia wielofunkcyjne wyposażone w nowoczesne aplikacje pomagają usprawnić codzienną pracę biurze i zwalniają pracowników z wykonywania wielu czasochłonnych czynności. Czasami drobne, wydawałoby się zmiany, pozwalają na zwiększenie efektywności pracy.
Choć dokumenty drukowane wciąż dominują nad elektronicznymi, to polskie firmy zaczynają doceniać nowoczesne rozwiązania. Z badania przeprowadzonego na zlecenie Konica Minolta i wykonanego w roku 2011 przez firmę doradczą KPMG wynika, że aż 62% przedsiębiorców posiada elektroniczny system obiegu dokumentów.
Choć tylko co piąta firma wprowadziła go kompleksowo, a większość dokumentów ma formę elektroniczną tylko w 7% przedsiębiorstw stawia na digitalizowanie materiałów biurowych. Wiele firm, w których występuje duża ilość dokumentów, takich jak banki, kancelarie  prawne, urzędy państwowe i samorządowe, służba zdrowia czy transport, szuka skutecznego sposobu na łatwe przesyłanie dokumentów cyfrowych i usprawnienie ich obiegu. Urządzenia wielofunkcyjne posiadają w standardowym wyposażeniu skanery, dzięki którym można szybko zamienić dokument papierowy na elektroniczny. Zamiana dokumentu drukowanego na plik elektroniczny to jednak dopiero początek jego drogi w biurze. Nowoczesne rozwiązania zainstalowane w urządzeniach wielofunkcyjnych pozwalają na znaczne obniżenie kosztów druku i szybkie usprawnienie zarządzania obiegiem dokumentów.  Aplikacja SmartScan Konica Minolta umożliwia szybką zamianę dokumentów papierowych m.in. na pliki przeszukiwane PDF  Pozwala to na szybsze wyszukiwanie potrzebnych informacji. Urządzenie wyposażone w SmartScan w ciągu pięćdziesięciu sekund potrafi przetworzyć aż dziesięć stron dokumentów Aplikacja bEST Personal Scan Konica Minolta pozwala z kolei na wygodne przesyłanie zeskanownych materiałów  bezpośrednio do miejsc przeznaczenia np. na adres mailowy lub do katalogów zdefiniowanych w Active Directory.
Cała operacja wymaga tylko kilku kliknięć palcem, bez potrzeby ręcznego wprowadzania danych, gdyż znajdują się one w pamięci urządzenia. Rozwiązanie jest bardzo łatwe w obsłudze. Pozwala na znaczną oszczędność czasu i zmniejszenie liczby pomyłek. - Aplikacja znacznie poprawia bezpieczeństwo przesyłu danych,  co jest bardzo ważne we wszystkich instytucjach finansowych. Pozwala na przykład  na  zablokowanie możliwości wysyłania przez pracowników skanów poza sieć firmową i umożliwia pracę w bezpiecznym środowisku druku – mówi Kamil Rejent,  Kierownik ds. Produktów Biurowych (MFP Product Manager) w Konica Minolta Business Solutions Polska.
Kolejnym rozwiązaniem znacznie ułatwiającym pracę w każdym biurze jest  bEST Personal Copy. Aplikacja umożliwia kopiowanie dokumentów z jednego urządzenia na drugie. Dzięki temu dokumenty kolorowe mogą zostać zeskanowane w urządzeniu monochromatycznym wyposażonym w opcję do skanowania w kolorze, a następnie wydrukowane na urządzeniu przeznaczonym do druku kolorowego.  Pozwala to na lepsze wykorzystanie  posiadanej infrastruktury bez konieczności inwestowania w dodatkowy sprzęt. Dostępne aplikacje znacznie zwiększają możliwości urządzeń wielofunkcyjnych i ich wydajność. Pozwalają  na oszczędność czasu pracowników, obniżenie kosztów w firmie i co najważniejsze nie wymagają zakupu dodatkowego sprzętu.