Problemy ze sprzętem utrudniają efektywność pracy
Kupowanie taniego sprzętu do druku na dłuższą metę jest nieopłacalne.
Zwykle jest on nadmierne eksploatowany i szybko zaczyna się psuć, a jakość druku staje się coraz gorsza. Tanie urządzenia mają też mniejszą wydajność i wymagają częstej wymiany materiałów eksploatacyjnych, co znacznie obniża efektywność pracy. Tanie urządzenia w początkowym okresie eksploatacji mogą nie przysparzać problemów. Kiedy firma się rozwija, szybko okazuje się, że stary sprzęt jest niewystarczający. Według badań największym kłopotem związanym z drukiem na jaki narzekają pracownicy jest brak papieru. Małe drukarki wyposażone są w niewielkie podajniki, które zwykle mieszczą zaledwie 100-150 arkuszy nie mają możliwości zainstalowania dodatkowych kaset. Kiedy nagle kończy się papier, druk zostaje wstrzymany. Typowe urządzenia biurowe mają większą pojemność podajników i możliwość rozbudowy o kolejne kasety. Kiedy w pierwszej kasecie brakuj papieru urządzenie korzysta z zapasu zgromadzonego w drugim podajniku i druk nie zostaje przerwany. Drugi powód do narzekań to kończący się toner. W małych urządzeniach starcza on do wykonania 300-500 wydruków i to przy założeniu, że każda ze stron jest zadrukowana tylko w pięciu procentach. Kiedy z jednej drukarki korzysta kilka osób, toner kończy się błyskawicznie, a co gorsza nikt nie kontroluje jego stanu.
- Małe drukarki i tanie urządzenia wielofunkcyjne nie mogą być podłączone do systemu monitoringu, który pozwala na sprawne zarządzanie ich eksploatacją i szybką ocenę stanu technicznego. Kiedy potrzebujemy coś pilnie wydrukować, nagle okazuje się, że brakuje tonera lub papieru. Trzeba ich szukać w magazynie i wymienić w trakcie druku. To wstrzymuje prace i jest niezwykle denerwujące – mówi Szymon Szczur, Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży Rozwiązań Biznesowych w Konica Minolta.
Dedykowane urządzenia wielofunkcyjne dla firm.
Urządzenia wielofunkcyjne przystosowane są do dużego obciążenia, z reguły podłączone do systemu monitoringu, który pozwala na kontrolę procesu drukowania jak i obniżanie kosztów w firmie i ocenę stanu materiałów eksploatacyjnych. Kiedy kończy się toner, technik serwisu lub administrator systemu jest automatycznie o tym informowany i może szybko uzupełnić zapas. Jeśli nie ma możliwości monitoringu, trzeba wcześniej zgromadzić duże ilości materiałów eksploatacyjnych na zapas, co podnosi to koszty eksploatacji sprzętu. Sprawne drukowanie utrudniają też problemy z komunikacją. W tanich urządzeniach materiał przeznaczony do druku jest obrabiany przez procesor komputera. W droższych, całą obróbką zajmuje się procesor urządzenia , który jest dedykowany do wykonywania tego typu zadań. Dzięki temu trwa to szybciej, a komputer zwolniony z wykonywania tych czynności, może
zająć się innymi zadaniami i praca całego systemu nie jest
spowolniona. Bardziej zaawansowane urządzenia mają też interfejsy
sieciowe, co bardzo poprawia komunikację.
Kupno tanich drukarek do użytku biurowego daje tylko pozorne
oszczędności. Są bardziej awaryjne, a ich eksploatacja jest bardziej
kłopotliwa. Nie mają też możliwości rozbudowy o nowe funkcje i integracji z biurowym środowiskiem pracy.
Kontakt dla mediów:
Magdalena Rudecka, PR Manager, Konica Minolta Business Solutions
Polska Sp. z o.o., tel. 22 560 33 30, +48 668 133 251, e-mail:
magdalena.rudecka@konicaminolta.pl Marcin Sabała, Fischer&Zubek PR
Partners, + 48 508 101 150, e-mail. marcin.sabala@firmapr.com.pl
Problemy
ze sprzętem utrudniają efektywność pracy
Kupowanie
taniego sprzętu do druku na dłuższą metę jest nieopłacalne.
Zwykle jest on nadmierne eksploatowany i szybko zaczyna się psuć, a
jakość druku staje się coraz gorsza. Tanie urządzenia mają też
mniejszą wydajność i wymagają częstej wymiany materiałów
eksploatacyjnych, co znacznie obniża efektywność
pracy.
Tanie
urządzenia w początkowym okresie eksploatacji mogą nie przysparzać
problemów. Kiedy firma się rozwija, szybko okazuje się, że stary
sprzęt jest niewystarczający. Według badań największym kłopotem
związanym z drukiem na jaki narzekają pracownicy jest brak papieru.
Małe drukarki wyposażone są w niewielkie podajniki, które zwykle
mieszczą zaledwie 100-150 arkuszy nie mają możliwości
zainstalowania dodatkowych kaset. Kiedy nagle kończy się papier,
druk zostaje wstrzymany. Typowe urządzenia biurowe mają większą
pojemność podajników i możliwość rozbudowy o kolejne kasety.
Kiedy w pierwszej kasecie brakuj papieru urządzenie korzysta z
zapasu zgromadzonego w drugim podajniku i druk nie zostaje
przerwany.
Drugi powód do narzekań to kończący się toner. W małych
urządzeniach starcza on do wykonania 300-500 wydruków i to przy
założeniu, że każda ze stron jest zadrukowana tylko w pięciu
procentach. Kiedy z jednej drukarki korzysta kilka osób, toner
kończy się błyskawicznie, a co gorsza nikt nie kontroluje jego
stanu.
-
Małe drukarki i tanie urządzenia
wielofunkcyjne
nie mogą być podłączone do systemu monitoringu, który pozwala na
sprawne zarządzanie ich eksploatacją i szybką ocenę stanu
technicznego. Kiedy potrzebujemy coś pilnie wydrukować, nagle
okazuje się, że brakuje tonera lub papieru. Trzeba ich szukać w
magazynie i wymienić w trakcie druku. To wstrzymuje prace i jest
niezwykle denerwujące – mówi
Szymon Szczur, Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży Rozwiązań
Biznesowych w Konica Minolta.
Dedykowane
urządzenia
wielofunkcyjne dla firm.
Urządzenia
wielofunkcyjne przystosowane
są do dużego obciążenia, z reguły podłączone do systemu
monitoringu, który pozwala na kontrolę
procesu drukowania jak i obniżanie
kosztów w firmie
i ocenę stanu materiałów eksploatacyjnych. Kiedy kończy się
toner, technik serwisu lub administrator systemu jest automatycznie o
tym informowany i może szybko uzupełnić zapas. Jeśli nie ma
możliwości monitoringu, trzeba wcześniej zgromadzić duże ilości
materiałów eksploatacyjnych na zapas, co podnosi to koszty
eksploatacji sprzętu.
Sprawne
drukowanie utrudniają też problemy z komunikacją. W tanich
urządzeniach materiał przeznaczony do druku jest obrabiany przez
procesor komputera. W droższych, całą obróbką zajmuje się
procesor urządzenia , który jest dedykowany do wykonywania tego
typu zadań. Dzięki temu trwa to szybciej, a komputer zwolniony z
wykonywania tych czynności, może zająć się innymi zadaniami i
praca całego systemu nie jest spowolniona. Bardziej zaawansowane
urządzenia mają też interfejsy sieciowe, co bardzo poprawia
komunikację.
Kupno
tanich drukarek do użytku biurowego daje tylko pozorne oszczędności.
Są bardziej awaryjne, a ich eksploatacja jest bardziej kłopotliwa.
Nie mają też możliwości rozbudowy o nowe funkcje i integracji z
biurowym środowiskiem pracy.
Kontakt
dla mediów:
Magdalena
Rudecka, PR Manager, Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z
o.o., tel. 22 560 33 30, +48 668 133 251, e-mail:
magdalena.rudecka@konicaminolta.pl
Marcin
Sabała, Fischer&Zubek PR Partners, + 48 508 101 150,
e-mail. marcin.sabala@firmapr.com.pl